fredag 7 september 2012

Fredagsmys

I måndags  packade Jag, Johannes och Kim bilen full med grejer och begav oss till Skellefteå för att värva medlemmar  Vi värvade ca 50 medlemmar och startade 3 nya föreningar!  Vi hann även med att kolla in några av Skellefteås ungdomsgårdar för att se om dom klarar kraven för att bli klassad som en bra utelivsplats enligt UNF:s projekt ett bra uteliv!



Sitter just nu hemma i vardagsrummet och skriver budget, planerar arbetshelg och skickar viktiga mail. Inser att UNF kanske tar över mitt liv lite när jag  sitter hemma istället för att umgås med mina kompisar...
I helgen blir det arbetshelg med min underbara distriktsstyrelse ( DS) och jag hoppas att vi kommer åka hem på söndag med ny inspiration till att fortsätta driva distriktet framåt!  


2 kommentarer:

  1. Det är inte skadligt att UNF tar över ens liv. Finns inget som gett mig så mycket liv som UNF!

    SvaraRadera
    Svar
    1. UNF har gett mig otroligt mycket som ingen eller något annat kan ersätta! UNF har gett mitt liv en mening!

      Radera