tisdag 19 februari 2013

Anteckningar

Såhär på våren brukar jag försöka rensa lite i livet. Idag har jag försökt rensa lite i mitt rum Trots att jag inte tillbringar särskilt mycket tid där inne så lyckas jag ändå dra på mig en jävla massa grejer. Har lovat mig själv att jag ska I vilken låda jag än öppnar så hittar jag minst ett halv fyllt anteckningsblock. Av någon anledning så har jag alltid sparat på gamla anteckningar från alla möjliga tillfällen, det kan vara allt ifrån en skoluppgift, anteckningar från en UNF kurs, olika typer av att göra listor eller bara allmänt klotter. Jag har alltid älskat att skriva saker för hand. Pågrund av min skada så har jag som sagt väldigt dåligt minne, men jag kom på ganska snabbt efter olyckan att om jag skrev ner något för hand så kom jag för det mesta ihåg det efteråt. Så därför har jag så sjukt mycket anteckningar som jag aldrig läst. Jag skulle så gärna vilja sätta mig ner och läsa igenom allting jag skrivit i dessa böcker men inser att jag i så fall måste avboka allt annat i en vecka för att hinna med allt....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar