söndag 4 mars 2012

Handgjord väska!


Igår var jag och mamma på pysselträff med pysselhäxorna. Jag hade bestämt mig för att göra en väska eftersom jag ska hålla en kurs i väskan hos Nettan i slutet av månaden. 
Det tog dock mycket länge tid än vanligt att göra väskan eftersom vi skrattade och tokade oss så mycket. 


Mamma som fortfarande kallas sig själv för nybörjare var mest fascinerad över alla grejer som alla hade och hur man använde dom. Själv känner jag mig som Harry potter när han säger att inget länge kan förvåna honom i trollkarlsvärlden, fast för mig gäller det scrapvärlden xD

Under dagen vissade Anna oss hur man embossar, något som både jag och mamma velat lära oss länge men aldrig tagit mod till oss att pröva. 
Jag insåg snabbt att det fanns massa möjligheter att använda embossning när man håller på med metal art!

Jag har inte hunnit sätta på något lås, kanske slänger upp en bild på det senare! 


Nu ska jag fortsätta plugga så jag kan belöna med mig med pyssel ikväll när mamma kommer hem!
Hon har äntligen kommit tillbaka till hästvärlden och är ute och håller ridlektioner! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar