söndag 18 mars 2012

Linser

Efter en hel helg med underbara UNFare har jag äntligen landat hemma.
Solen skiner och jag har precis varit ute på promenad med hundarna. Synd bara att det var så halkigt att man knappt kunde gå.

I fredags var jag hos optikern för att kolla om jag behöver börja ha glasögon ingen, senast jag använde dom var i 5.an och hade linser mellan 5.an och 7.an.
Hur som helst så konstaterade dom att jag skulle pröva gå med linser i 2 veckor för att sedan se om det blivit någon skillnad, och då kanske jag får högre styrka.  Måste säga att jag aldrig riktigt vänjer mig med att stoppa in linsen, sjukt läskigt. 

Nu ska jag återgå till att städa rummet och lyssna på Harry Potter och halvblodprisen <3
Ikväll åker jag till Sebbe och imorgon kommer bästa Emilia på besök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar