lördag 16 juni 2012

Ute på äventyr!

Sitter just nu i min kompis stuga på höga kusten, musiken strömmar ut ur högtalarna på låg volym medan jag sitter i köksfönstret och tittar ut över havet.
Kompisarna ligger utslagna i sina sängar efter en lång med mysig dag till havs igår.  Tänkte jag skulle plocka fram frukost och väcka dom på en stund.
I tisdags tog vi studenten, det känns helt fantastiskt att äntligen vara fri. Fast egentligen är jag ju inte det eftersom jag flyttar några kurser till ett fjärde år pågrund av min skada, men fram tills skolan börjar igen är jag fri!
I torsdag så lämnade vi Umeå för en fotoresa i Dalarna, vi började resan med att stanna i höga kusten  några dagar och imorgon åker vi vidare!

Vi kommer vara i Dalarna i en vecka sedan åker en del av oss hem medan jag och Carolina stannar kvar en natt. Sen åkter Carolina till peace and love medan jag åker på en kurs om normer, och hur vi jobbar med dessa i vår organisation jag kommer säkert skriva mer om den kursen sen!

Efter den kursen vet jag inte riktigt vad jag ska göra i några dagar, har en del förslag men kollar fortfarande på alternativ :P
Sen åker jag på Alemdalsveckan på Gotland och pratar alkoholpolitik i en vecka <3
Efter det hoppas jag på att kunna stanna i Stockholm en dag för att träffa en kompis och sen åker jag tillbaka till Umeå!

14-17/6- Höga kusten
18-25/6 Dalarna
26-28/6 kurs om normbrytning  i Härnösand
29/6-1/7 Ännu okänd plats
1/7-8/7- Gotland
9/7- Stockholm
10/7 Umeå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar