tisdag 26 mars 2013

Äntligen vår

Efter en jobbig period börjar mitt liv äntligen bli bättre. Jag har under hösten känt mig nere och kraftlös och har fått lägga mycket energi för att hålla humöret uppe.

Men nu börjar livet kännas lättare, och jag tror att kommer fortsätta åt rätt håll!

Idag har varit en riktigt bra dag! Började dagen med en långpromenad med hundarna och sen passade jag på att plugga ikapp några skoluppgifter.
Efter lunch fick jag massa energi och tillbringade hela eftermiddagen åt att rensa och möblera om mitt rum. När jag mår bra så Har jag väldigt svårt att sitta still men eftersom jag mått så dåligt ett tag nu så har jag mest suttit och slöat. Men nu när jag mår bättre så har jag ork att göra saker, och idag var det mitt rum som blev utsatt.

Efter att jag städat i nästan sex timmar så åkte jag in till stan för föreningsmöte, blev som vanligt sjukt taggad av att träffa alla engagerade medlemmar!

Efter mötet fortsatte jag rensa och nu ligger jag nöjd i min säng och spelar Quikampen med lillebror och Wordfeud  med mamma ^^

1 kommentar:

  1. Använder du din bror som hjälp på quizkampen din fuskis! ;)

    SvaraRadera