lördag 16 mars 2013

Distriktsårsmöte

Idag har vi har årsmöte för UNF Västterbotten. Årsmötet har bjudit på många glada skratt, nya ansikten, bra beslut och ett enormt engagemang. 

Med blandade känslor sitter jag nu hemma i köket och känner mig lite tom, jag sitter  numera inte dom distriktsordförande för UNF Västerbotten. Att sitta som DO har varit en väldigt stor del av mitt liv de senaste året och därför känns det nu lite tomt att inte längre sitta i styrelsen. Så det var med gråten i halsen jag lämnade ordförandeklubban till Ellen idag. 

Men jag känner inga tvivel på att UNF Västerbotten kommer klara sig bra utan mig, jag har fullt förtroende för den nya styrelsen och jag tror dom kommer göra ett jättebra jobb. Många av de som nu sitter i styrelsen har jag sett "växa upp" och blir till dom engagerade eldsjälar dom är idag och jag hoppas att styrelsearbetet kommer göra att dom fortsätter växa, både i sitt engagemang men också som personer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar