tisdag 24 april 2012

Fram och tillbaka till Stockholm

Som vanligt inleder jag blogginlägget med att säga att det var länge sen jag skrev sista. 

I helgen var det årsmötet för UNF Västerbotten där jag valdes som distriktsordförande och det känns jätteroligt att jag fått det förtroendet från mitt distrikt.  
Jag fick även ett diplom från förbundet som årets eldsjälv vilket känns ännu roligare! 

Jakob, Amanda, Bettan
Nina, Fredrik, Elin och Jag! 

På fredag åker jag och min nyvalda styrelse+ konsulent ner till Stockholm på distriktsstyrelsesamling  ( DSS) för att inspireras och byta idéer med andra distrikt vilket känns sjukt kul! Vi har hyrt en minibuss och kommer vara astaggade hela resan!Så vid 9 på fredag lämnar vi Umeå för att bila ner till Stockholm! 

Sitter just nu och bokar ännu en resa till Stockholm den 11 Maj, denna gång för att gå på Ordförande utbildning. Denna gång reser jag helt själv från min styrelse för att lära mig mer om ordförandeskap. Trots att jag suttit som ordförande i diverse andra föreningar känns det ändå roligt att få de vad UNF har att erbjuda både mig som person men också hela distriktet !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar