tisdag 8 maj 2012

Kanske dax att städa?


Just nu sitter jag i min säng och är hur stressad som helst! Har sjukt mycket att göra och vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt innan skolan slutar. plus att det är sjukt mycket på UNF just nu vilket är väldigt roligt men tidskrävande... Jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med mitt liv dom kommande 2 veckorna! Det ska blir sjukt skönt med sommarlov kan vi ju lätt säga!

Mitt rum ser ut som det känns i mitt huvud, ett fullständigt kaos, till och med folk som är van att se mitt rum stökigt tycker att det är värre an vänligt! men jag vill säga att det mesta är kläder som jag fått av en bekant och som jag helt enkelt att spritt ut över hela golvet i ett sätt att första lista ut vilka kläder jag vill behålla och inte,.... dum idé Nicole! 



Imorgon ska jag åka till sjukgymnasten för att få akupunktur, hoppas verkligen de hjälper! Har haft så jävla ont i kroppen den senaste tiden!

På fredag åker jag till Stockholm, flyget går 6.35 och landar 7.35, problemet är bara att vi börjar kursen kl 18.00... Vet inte riktigt vad jag ska göra i Stockholm hela dagen men jag hittar väl på något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar