onsdag 23 maj 2012

Magkänsla!

Ibland kan det vara svårt att fatta beslut. Det kan vara små beslut som påverkar vad du äter till middag men det kan också vara stora beslut som påverkar din framtid. 
Att fatta beslut kan ibland vara svårt, särskilt om beslutet ifråga påverkar flera personer. 
Det är omöjligt att säga hur livet skulle se ut om du fattat ett annorlunda beslut men jag tror enda att det bästa är att gå på magkänsla. 
Jag litar till 90% på min magkänsla, för ibland kan känslan lura en. När förståndet sen talar så inser man att magen kanske inte var så jävla smart som man först trodde. Men som sagt, de allra flesta gånger så litar jag på min magkänsla, men inte idag! Idag har magen sagt något helt annat än hjärnan...

Så för stunden får de tidigare beslutat ligga kvar, så får vi se vart livet tar vägen sen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar