söndag 29 januari 2012

Bröd i kruka

Efter en lyckad middag så somnade jag gott i sängen med Bubblan och Quicken som sängvärmare.
Jag blir lätt trött av att hålla igång en hel dag och eftersom jag ståt i köket hela dagen och lagat mat så blev jag väldigt trött. Mitt  dåliga minne ställer också till med problem då jag inte alltid minns alla ingredienser, att plocka fram alla saker till varmrätten utan att glömma varken vinet (självklart var det alkoholfritt) eller brödet. Men med all mat och dryck på bordet och lite Edith Piaf i bakgrunden  så blev det en mycket lyckad kväll!Inte trodde jag väl att sniglarna skulle göra en sådan succe! Nina som tidigare sagt att hon aldrig skulle äta sniglar åt  2 st!

Tyvärr har jag bara bilder från innan gästerna kom, men kanske snor några från Nina sen då hon hade kameran med sig!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar