tisdag 31 januari 2012

Ibland får man..

Idag har jag "tagit ledigt" från skolan för att tillbringa dagen i stallet.
Som jag skrev igår så hade jag väldigt ont i huvudet och det fortsatte även i morse.
Så jag bestämde mig förtillbringa förmiddan i stallet istället.  De låter kanske konstigt att jag orkar vara i stallet men inte på skolan, men min skada gör att jag ofta får en hemsk huvudvärk som gör att jag inte kan vara på skolan på grund av att det blir för mycket stress runt om mig, när jag får såhär ont så går det nästan inte att prata med mig för jag blir helt blank, som att någon drar ner rullgardinen. . Det ända som egentligen kan bota huvudvärken är att arbeta fysiskt i en lugn miljö. Så jag tog på mig stallkläderna och begav mig till stallet där jag skurade alla krubbor och vattenkoppar till hästarna, skottade fram lite ner snöade trådar till hagarna och nu sitter jag hemma och äter lunch.
Nu ska jag sätta mig vid pysselbordet innan jag ska ta bussen till underbara pojkvännen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar