torsdag 26 januari 2012

Hur kunde jag glömma?

Hur kunde jag glömma. Som jag nämt tidigare så är mitt projektarbete att åka runt och föreläsa om min hjärnskada, och förra veckan fick jag ett mail av tidningen allers som ville göra en telefonintervju med mig om min skada. Så imorse ringa dom och vi pratade i nästan 1 timme. Hon jag pratade med ställde massa frågor men mitt minne sviker mig som vanligt så kommer inte ihåg exakt vilka frågor hon ställde. När intervjub var slut så kom jag på att jag glömt nämna mina hundar, jag förstår inte hur jag kunde glömma det när vi denna vecka desutom är valpvakt åt två små whippet valpar. Så jag skickade ett sms till reporten att jag glömt berätta om mina hundar. Hon rigde upp så jag berätta om min ögonsten. Pinsamt värre :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar