söndag 22 januari 2012

En resa genom livet

Hej och välkommen till min blogg. Mitt namn är Nicole och jag bor i Röbäck  tillsammans med min underbara familj och våra 2 hundar, Quicken och Bubblan som jag kommer berätta mer om i ett senare inlägg.  I denna blogg kommer ni få läsa om min resa genom livet som 19 årig nykterist med en lätt hjärnskada efter en ridolycka. Jag kommer att skriva om mitt brinnande intresse för att skapa saker i papper så kallad scrapbooking. Eftersom jag är mycket aktiv föreningsmänniska som suttit i flera styrelser så kommer även föreningar ta upp eb del av denna blogg. I år  har jag dragit ner och sitter endast i två styrelser, distriksstyrelsen för ungdomens nykterhetsförbund och en lokal fotoförening. Men  som medlem i ytligare två, UNFs lokala förening Rumpnissarna, en  lokal pysselförening och en stor ridskola här i stan. Förutom en fullspekad fritid så går jag också i skolan där jag läser media med  inrikting grafisk kommunikation. Som mitt projektarbete åker jag runt i Umeå och föreläser om hur det är att leva med en förvärvad hjärnskada.  Jag hoppas du kommer finna min blogg intressant. Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar