söndag 22 januari 2012

En resa till Paris

I går var jag och min mamma på pysselträff i Vännäsby hos bästa Nettan! 24 pysseltokiga tjejer träffades för att tillsammans byta ideer, prata strunt, shoppa och såklart även pyssla. Eftersom både jag och min mamma alltid varit engagerade inom alla möjliga  föreningar så har vi valt att vara " vanliga"medlemmar i denna otroligt mysiga förening. Även om styelsearbete är roligt är det skönt att slippa ibland.
Jag har länge drömt om att åka till Paris för att besöka eiffeltornet. Eftersom min morfar är fransman så känner jag en extra längtan till att ta mif till Paris. Men för nu får jag nöja mig med detta eiffeltorn i papper som jag skapade igår!



2 kommentarer:

  1. Det blev ju supersnyggt jag är grymt imponerad vist var dom roliga att göra jag ska förska förminska mönstret och göra ett minitorn nåndag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ulrica!
      Det var jätteroligt att göra och jag tror de kommer bli fler (A)

      Radera