fredag 10 februari 2012

Alla pusselbitar faller på plats

Igår fick jag en samtal av UNFs underbara förbundsordförande Linda. Jag och Linda har känt varandra ända sen mitt första år i UNF. Vi pratade om lite allt möjligt som har med UNF att göra när hon plötsligt säger- Nicole, jag måste fråga dig en sak.Jag hörde några prata om din utbildning i helgen och dom sa att du själv lever med ett dolt handikapp. Då blev jag lite förvirrad eftersom jag inte märkt något på dig, sen läste jag på facebook att du satt på hästryggen för första gången. Men jag har fortfarande inte fått ihop pusslet... Jag har aldrig märkt något på dig!

Linda är inte ensam om att inte märka något på mig och det är just därför jag valt att göra dessa föreläsningar. För att min typ av handikapp är så pass dolt, det är aldrig någon som märket något förens jag berättar det för dom. Det är såklart på gott och ont.

Nu ska jag återgå till packandet inför helgen! Får se om jag hinner blogga något i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar