tisdag 21 februari 2012

Rodetrip!

Idag har jag varit på rodetrip med mamma. Först var vi och hälsade på min farmor i Selet för att hämta en tröja hon stickat till mammas kompis. Där blev vi kvar en stund för hundprat och semlor! 
Efter det bar det av returmarknaden i Vännnäsby by där jag shoppade en gammal kamera väska! Är sjukt nöjd över inköpet och lovar att den kommer användas flitigt! 
Efter det bar det av till Nettans butik där de blev ytligare shoppning och lite planering av de kurser jag ska hålla hos henne i vår! 
Efter Nettans fyllde vi på matförådet med en korv innan vi begav oss till mammas kompis Mia! 

Nu sitter jag och mamma hemma vid pysselbordet och pysslar med det grejer vi köpt hos Nettan!


De följde med en hel hög med filmrullar och två gamla kameror i väskan! :D



Blev inte så mycket pluggat idag heller men de får jag ta igenom imorgon! :P 

Snart blir det semlor så fort grabbarna kommit hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar