torsdag 2 februari 2012

Letar inspiration

Efter att ha vaktat upp hos Sebbe i morse så tog jag bussen hem för att sedan åka direkt till stallet. Jag  älskar verkligen att vara i stallet och just denna dag så Red jag på ridbanan. Hästen var stel och tyckte inte alls det var nå roligt att behöva jobba. Men jag kämpade på och efter passet var vi båda nöjda med dagens träning. Efter ridpasset  så skottade  jag fram en hagen och tog hand om stallets två föl! Väl hemma igen så letade jag efter inspiration för att kunna pyssla  lite, eller egentligen leta jag inspiration för att orka göra något över huvudtaget. Och fortfarande nästan 6 timmar senare har jag ännu inte hittat någon inspiration. Så nu kryper jag ner i sängen och hoppades på att morgondagen kan erbjuda mer inspiration! Läkarbesök och mer stall är vad som står på schemat imorgon!
Bilden är på en av stallets hästar Molly! 
bloggar från mobilen så bilden blir fel håll ^^
Skulle publicerade detta igår men de blev nått fel :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar