torsdag 2 februari 2012

Packar!

Idag har jag varit på habben för att prata om hur dom kan hjälpa mig när jag ska trycka upp ett häfte om mina föreläsningar, häftet ska innehålla min personliga berättelse och ska delas ut till bland annat ny skadade barn och ungdomar. Efter de mötet var det dax för läkarbesök för att försöka lista ut varför mina ben domnar hela tiden men också för att få ett läkarintyg för att jag ska kunna få pengar när jag går ett fjärde år!

 Packa inför helgen pysselträff i Skellefteå där min pappa bor.
Min pappa bor i Skellefteå sen några år tillbaka tillsammans med sin flickvän Sandra och hennes 2 barn.
Jag och Sandra delar hobbyn för scrapbooking och har tillbringat många timmar tillsammans vid pyssel bordet.
och i helgen har vi anmält oss för att sitta och pyssla på folkparken i Skellefteå där det är stor pysselträff med massa duktiga pysslare och butiker! 

men för stunden tar jag en paus och ser på mannen som talar med hundar! 

Slänger in en bild på Quicken som valp, visst var han söt?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar