lördag 18 februari 2012

Votering, ordningsfråga och motioner

Sitter just nu och väntar på bussen efter en lång dag. I morse vaknade jag i Skellefteå och tog sedan bussen till Umeå för att ha förenings årsmöte med UNF  rumpnissarna.
Jag har ändå sen mitt första styrelsemöte för 5 år sen älskat att sitta i mötet. De låter kanske lite konstig att en 14 åring tycker det är roligt att sitta i möten, jag kan inte säga vad det är som gör att jag älskar det så mycket dete är bara så. Kanske bror det på att jag gillar att ha ordning eller att jag gillar att planera saker.   Hur som helst så fick jag äran att sitta som mötet ordförande på rumpnissarnas årsmöte. En förenings som jag tsm med några vänner startade upp för 2 år sen och nu är Umeås största UNF förening. Efter nästan 4 timmars möte hade vi en bra arbetsplats och en ännu bättre styrelse! 
Nu ska jag hem och krama på min pojke <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar