tisdag 14 februari 2012

Fyfan vad jag är bra!

Jag hade tänkt skriva något om helgen utbildning igår men jag var så fruktansvärt trött.
Helgen har varit positiv på alla sätt, stort beröm till alla duktiga föreläsare och alla duktiga kursdeltagare! 

Sen i söndag har flera personer skrivit på Facebook och sms att kursen var helt fantastisk, vilket känns jätteroligt! Både deltagare, föreläsare och andra som hört talas om den har gett mig beröm. 

Jag kan ärligt säga att jag själv är riktigt nöjd med helgen! Jag blir väldigt glad när folk uppskattar det man gör! Så tack alla som skrivit fina saker till mig! 

Jag hoppas att jag får möjlighet att arrangera fler kurser i detta ämne eftersom det är en väldigt viktig fråga!

Nu ska jag återgå till arbetet med att skriva bidragsansökningar och sen bär det av till bästa pojkvännen! 


Glad alla hjärtans dag btw ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar